VoIP telefonközpont kiemelkedő szolgáltatásokkal

A VOIP rendszer tulajdonképpen az IP hálózatot, így például az internetet használja a hangok közvetítésére. Ennek a struktúrának a működése azon alapszik, hogy a VOIP telefonközpont a kimenő hangot digitális formátumra alakítja, míg az internet felől érkező hívások digitális jelzését hagyományos hanggá változtatja vissza.

Nem kétséges tehát, hogy a telefonközpont internetre való csatlakoztatásával a mai technológia még szélesebb része lesz kihasználható. A távmunka lehetősége még inkább elérhetővé válik így, mivel az azonos számra érkező hívások helyszíntől függetlenül is fogadhatóak.

A VOIP telefonközpont a kedvező fenntarthatóságát segíti, hogy nincs szükség külön szakemberre a rendszergazdán kívül, továbbá az irodát érintő változtatások során a rendszer könnyedén átalakítható.

A VOIP telefonközpont emelt szintű szolgáltatásait kihasználva, videó-, chat-, vagy épp konferenciahívást is kezdeményezhet, amiket akár mobiltelefonról, számítógépről vagy tabletről vezérelhet. Az újabb típusú központok esetében már nem lesz szüksége átirányításra sem, hiszen az asztali készülék képes egyszerre csörögni a mobilkészülékkel.

További cikkek

A weboldal használatának folytatásával Ön elfogadja a cookie-k használatát További információk

A cookie beállítások ezen a weboldalon "cookie-k engedélyezve" beállításon vannak, hogy a lehető legjobb böngészési élményt nyújthassuk Önnek. Ha Ön folytatja ennek a weboldalnak a használatát anélkül, hogy megváltoztatná a cookie beállításokat, vagy az alábbi "Elfogadom" gombra kattint, akkor Ön hozzájárul a fentiekhez.

Bezárás